Let op: Er zijn misleidende websites die woningen van ons en andere woningcorporaties te huur aanbieden. Deze websites maken misbruik van woningzoekenden. Wij bieden onze woningen alléén aan via WoningHuren.nl.
Ga naar de inhoud

Een klacht indienen

1

Bespreek uw klacht met een medewerker

Heeft u een klacht over Beter Wonen of één van onze medewerkers? Of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dat is vervelend! Wij willen dit zo goed mogelijk oplossen. Bespreek uw klacht altijd eerst met een medewerker van Beter Wonen.

 

2

Deel uw klacht met een leidinggevende

Bent u (nog) niet tevreden? Deel dan uw klacht met de leidinggevende van de medewerker die u sprak. U doet dit door een mail te sturen naar info@beterwonen.nl of door een brief te sturen naar Beter Wonen (Postbus 327, 7600 AH Almelo). Wij laten u binnen vijf werkdagen per brief weten hoe wij uw klacht behandelen.

 

3

Deel uw klacht met de directie

Bent u (nog) niet tevreden? Deel dan uw klacht met de directie van Beter Wonen. U doet dit door een mail te sturen naar info@beterwonen.nl of door een brief te sturen naar Beter Wonen (Postbus 327, 7600 AH Almelo). De directie behandelt dan uw klacht.

 

4

Klachtencommissie Woningcorporaties Twente

We vinden bijna altijd een oplossing voor een klacht. Lukt dat niet? Dan kunt u uw klacht delen met de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Twente. De klachtencommissie neemt uw klacht alleen in behandeling als u minimaal twee van de bovenstaande stappen heeft gevolgd.