Ga naar de inhoud

Bij Beter Wonen geven we vaak complimenten. Natuurlijk zijn er dingen die we nog beter kunnen doen, maar we kijken ook naar wat goed gaat. Gelukkig merken onze huurders dat ook. Dat zien we in de enquêtes die we laten doen door KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector) nadat huurders contact met ons hebben gehad. Wat gaat goed en wat kan beter? We leren veel van deze enquêtes en passen regelmatig dingen aan op basis van wat onze huurders zeggen. Want als u tevreden bent, zijn wij dat ook!

Complimenten die we van u ontvingen
We weten allemaal hoe fijn het is om een compliment te krijgen. Het maakt ons blij en moedigt ons aan. Het helpt ook om ons meer bewust te maken van anderen om ons heen. Het geven van complimenten heeft dus niet alleen een positief effect op de persoon die het krijgt, maar ook op degene die het geeft. We werden heel blij van de reacties die we kregen op onze vragenlijst.

“De medewerker heeft mij goed uitleg gegeven over de woning, het complex en werking van de installaties.”

“Heel vriendelijk personeel, ze nemen de tijd voor je.”

“Beter Wonen reageert snel als er iets is. Ik had lekkage en er werd direct hulp gestuurd.”

“Ik ben heel tevreden. Ben blij dat de woning verduurzaamd is.”

Heeft u een compliment of tip?
Het is onze missie dat huurders met trots wonen in onze woningen. Dit doen we door blijvend onze service te verbeteren. Dus heeft u een compliment of tip voor ons? Dan horen wij heel graag van u!