Ga naar de inhoud

In december en januari was ons huurdersportaal (Mijn Beter Wonen) tijdelijk niet te gebruiken. Mijn Beter Wonen is nu helemaal klaar en te gebruiken! Hier kunt u naar Mijn Beter Wonen gaan.

Een mail naar alle huurders met een mailadres
Wij hebben alle huurders met een mailadres in ons systeem gemaild over ons nieuwe Mijn Beter Wonen. Deze huurders kunnen hun mailadres, dat bij ons bekend is, gebruiken voor een account. In de mail die zij ontvingen, staat hoe zij een account kunnen aanmaken. Hieronder leggen wij dat nog een keer uit.

Inloggen in Mijn Beter Wonen
U kunt gemakkelijk inloggen in Mijn Beter Wonen. Dat doet u als volgt:

  • Klik rechtsboven op ‘Mijn Beter Wonen’ en daarna ‘Inloggen of registreren’.
  • Klik vervolgens op ‘Maak een account’. Had u al een account voor ons vorige huurdersportaal? Dan moet u ook een nieuw account aanmaken.
  • Vul uw geboortedatum en mailadres (twee keer) in.
  • Zijn uw gegevens bekend bij ons? Dan ontvangt u een mail met uw wachtwoord voor Mijn Beter Wonen.
  • Zijn uw gegevens niet bekend bij ons? Dan ontvangt u geen mail van ons. Neem in dit geval contact op met ons via (0546) 54 64 64.

Let op: u kunt uw huurderszaken pas regelen als u twee keer bent ingelogd. Bent u één keer ingelogd, bijvoorbeeld om uw wachtwoord aan te passen? Log dan nog een keer in met uw nieuwe gegevens.

Neem gerust contact op met ons
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met ons via info@beterwonen.nl of op (0546) 54 64 64.